WWWażne

Co powinieneś wziąć pod uwagę decydując się na własną stronę internetową, nawet jeśli nie zamówisz jej u nas?

kwestia gustu

Nie sugeruj się tym, jaka strona internetowa podoba się Tobie. Pamiętaj, że tworzysz stronę dla swoich klientów. Witryna przypadnie im do gustu tylko wtedy, jeśli z łatwością będą mogli ją obsługiwać i bez problemu znajdą pożądane informacje. Zamiast obciążać witrynę efektownymi gadżetami, lepiej skup się na zamieszczeniu przejrzystych informacji. To działa.

ważne słowa

Masz tylko kilka chwil na to, aby zatrzymać swojego klienta na stronie. Liczy się każde słowo. Teksty na Twojej witrynie powinny być ciekawe, zwięzłe i odpowiednio rozmieszczone. Pamiętaj, że nie są one jedynie wypełniaczem przestrzeni między zdjęciami. Dlatego znajdź firmę, która napisze je za Ciebie.

dobrze ujęte

Zdjęcia są nie tylko ozdobnikiem strony internetowej. Powinny nawiązywać do tekstu, spełniać funkcję uzupełniającą i symboliczną. Najlepiej, aby zdjęcia Twoich produktów, siedziby i pracowników były autentycznymi fotografiami wykonanymi w Twojej firmie. Zamiast zamieszczać na stronie powtarzalne fotki z banków zdjęć, zleć wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej.

samodzielnie

Strona internetowa da Ci jeszcze większą satysfakcję, jeśli sam będziesz mógł nią zarządzać. Dodawanie i edycja treści czy też zamieszczanie zdjęć są naprawdę proste. Warto zainwestować w stronę, na której sam będziesz mógł w każdej chwili coś zmienić.

dobra pozycja

Musisz wiedzieć, że pozycjonowanie nie polega na comiesięcznym płaceniu horrendalnych sum za zestaw słów kluczowych. Ogromny wpływ na pozycję strony w sieci ma jej konstrukcja, treść, zaplecze, a nawet zdjęcia. Dobrze wykonana witryna już w pierwszych dniach „życia” jest dobrze przygotowana do zajmowania wysokiej pozycji w Google. Nie oczekuj jednak spektakularnych efektów po kilku dniach. Pozycjonowanie wymaga czasu.

statystycznie

Kiedy już będziesz miał własną www, z pewnością chciałbyś wiedzieć, jaka jest jej skuteczność. Statystyki powiedzą Ci czarno na białym, ile osób i z jakich miast, po jakim słowie kluczowym zaglądało do Ciebie w danym dniu. Te informacje, a także wiele innych pozwolą Ci jeszcze skuteczniej zarządzać swoją stroną, a także pozycjonować ją.

… i coś więcej

Strona internetowa nie może być celem samym w sobie. Dzięki niej powinieneś zaistnieć w sieci, zdobywać klientów i budować swój wizerunek. Dlatego tak ważne jest aktualizowanie strony oraz podejmowanie odpowiednich decyzji odnośnie marketingu internetowego. Jeśli myślisz, że Ciebie to nie dotyczy, jesteś w błędzie. Twój wykonawca www powinien sprawnie poprowadzić Cię przez internetowy labirynt.

 

Znalezienie firmy, która stosuje wszystkie powyższe zasady może nie być łatwe, dlatego od razu zadzwoń do nas.